Det är inte jätteroligt att handla presenter när man är en fattig student

Förutom att skriva några rader på grupparbetet har jag äver gjort klart en annan grej, som jag återkommer till imorgon. Men jag har även gått till Sickla och shoppat upp många pengar på mat, vin för utgång imorgon kväll, lite köksredskap samt en födelsedagspresent till en tjejkompis. Imorgon blir det kalas för min mamma och nästa helg är det kalas för Milla som fyller år. Sedan är det typ julafton...
 
Nämen det är full rulle här hela tiden. Dock så har jag tröttnat på skolan, men det kan jag väl inte säga när jag bara har gått 4 veckor. Men just den här kursen är inte min starka sida om jag säger så.
 
Nu tänkte jag äta middag. Jag har ingen ugn i Alvesta och jag har vart sugen på potatis i ugn i flera veckor nu. Så idag passar jag på att göra potatisgratäng i ugn. Plus lite klassisk korv med det. Slinker alltid ner.
 
Ska bara väcka min sovande prins som ska gå nattvakt ikväll, på båtklubben. Vi höres. Ha det gott.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle, eller prinsen?

Så jag har blivit PRINS???

2012-09-29 @ 14:29:35
Postat av: Louise

Nja, jo självklart!

2012-09-29 @ 14:44:35
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0