Grattis då

Ja, jag fyllde ju år i tisdags, för er som inte visste det. Eller bara glömde. Kan tänka mig att folk glömmer mycket här i livet.
Grattis till mig själv. Hipp hipp hurra!  
Hur som helst. Jag fyllde 24 år i tisdags. Gick upp klockan 7 på morgonen och åkte in till skolan i Älmhult. Satt på 4-5 föreläsningar, fikade lite grand, paddlade kanot efter skoltid i regnstänk, stark vind och molningt, fick mer fika och skolan bjöd sedan på middag och valfri dryck.  
Det kanske inte var världens bästa födelsedag att fira på okänd ort med 33 okända människor var av ingen visste att jag fyllde år, fast jag nämnde det några gånger. Men måste (vill) jag börja skola just den här veckan så är det bara att bita ihop och offra bort en av mina födelsedagar.  
Känns konstigt att vara 24 år nu i alla fall. Är ju så van att säga 23 år. Börjar bli gammal. Lederna börjar bli slitna, sämre syn och värre balanssinne....
Fast jag är inte äldst i klassen i alla fall. Många är runt 30 år och två stycken är 46 år. Sedan finns det några småtjejer på typ 19-20 år också. Så jag är i mitten någonstans. Lagom är alltid bäst va?

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Grattis Lollo! Hurra!

Svar: Tack!
Turqoise

2012-09-07 @ 22:27:32
Postat av: Sofie

Stort grattis

Svar: Tack!
Turqoise

2012-09-08 @ 12:09:42
Postat av: David

Grattis

Svar: Tack!
Turqoise

2012-09-09 @ 02:40:11
Postat av: Jenny

Grattis grattis till Louise som har en sån fin blogg

Svar: Tack!
Turqoise

2012-09-09 @ 12:36:49
Postat av: Sara

Grattis

Svar: Tack!
Turqoise

2012-09-11 @ 16:17:24
Postat av: Louise

Tack tack så mycket

2012-09-15 @ 01:04:54
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0