Hemma i Stockholm nu

Det är så skönt att vakna upp hemma, hemma i Stockholm. Inga grannar som skriker och inga bilar som susar förbi utanför fönstret. Nalle var i försig inte där heller, han har åkt till jobbet. Men det är ändå en skön känsla att vakna upp hemma.
 
Jag tog tåget igår och sedan hämtade Nalle upp mig på centralen.
 
Idag ska jag fortsätta med mitt (nya) grupparbete. Vi ska tillsammans göra en marknadsplan. Går väl lite si sådär med den. Men det blir nog bra i slutaändan.
 
Sådär. Tänkte bara uppdatera er lite om mitt liv. Ha en bra dag.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Så du saknade mig???

2012-09-29 @ 14:27:56
Postat av: Louise

Avisst.

2012-09-29 @ 14:45:27
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0