Vad ska jag göra ikväll då?

Vad sjutton ska man göra om kvällarna när man varken har tv eller internet som fungerar? Jag kan varken chilla framför en bra serie eller plugga och söka information på nätet. Vad ska jag göra då istället? (Detta internet varar inte för alltid). Jag orkar inte städa för tillfället. Inte diska, spika lister eller måla om mer för den delen heller (vilket jag har ägnat hela dagen åt idag). Och snart är det nog läggdags också. Men fram till dess?
 

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Vanliga människor kan läsa en bok. Eller en tidning. Eller så kan man baka, laga mat eller gå på promenad m.m.

2012-09-13 @ 22:33:34
Postat av: Sofie

Eller träna eller träffa kompisar m.m. Ring en vän t.ex.

2012-09-15 @ 01:24:58
Postat av: Louise

Jovisst kan man göra det. Om man orkar eller har lust.

2012-09-23 @ 15:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0