Sitter snart på tåget hem

Nu håller jag på att packa iordning lite saker som jag ska ha med mig hem till Stockholm. Snart går tåget.
            
Det ska bli skönt att komma hem. Men jobbigt att åka tåg i 4 timmar. Det är ganska ensamt här borta. Ingen att prata med. Men en jäkla mycket saker att göra hela tiden.
 
Det var inte så städat när jag flyttade in. Inget alls faktiskt. Så jag måste städa om hela (lilla) lägenheten. Jag fick måla om också. Vilket var väldigt bra eftersom då fick jag chansen att träna på att måla om ett rum för första gången. Jag som ska bli inredare måste ju kunna måla om rum innan jag ger mig ut i stora vida världen liksom.
 
Nu börjar det se lite mer hemmastadd (?) ut. Mer hemmatrevligt. Synd att jag glömde kameran hemma i Stockholm för annars kunde ni få se lite bilder. Men får ta det nästa vecka.

Just ja, tåget var det. Måste skynda mig. Men vi hörs senare. Ha en bra dag.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0