Snart är Ettan klar

Idag var hyresvärden här på besök. Eller alltså jag hade ringt och bett honom komma och fixa lite grejer.
Avloppet läcker, gardinfästen som jag inte får bort, brandalarm som saknas och ett skåp som jag ville bli av med. Han var här i över två timmar och fixade med avloppen som läckte och lirkade med gardinfästerna i en halvtimme inklusivt. Brandalarmet kom på plats också.
Skönt. Så inatt kan jag sova tryggt.
Ser nästan mysigt ut va?
Nästa vecka ska han fixa mögeltvätt och färg till min toalett som möglar och sen ska jag även få en adapt till antennkabeln så det blir lite tv-tittning här. Så snart är Ettan klar. Snart kan jag börja trivas här på riktigt. (Ska bara städa klart hela köket också.)

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Blir nästan avis :P

2012-09-27 @ 10:26:51
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Hehe. Nä, skulle inte tro det. Men du får väl komma å kolla på den om några veckor då den är helt klar.

2012-09-28 @ 12:50:50
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0