Första praktikdagen - Från idé till verklighet

Första praktikdagen är över och jag klarade det najsigt bra. Det blev mycket information och snack på förmiddagen men framåt efftermiddagen fick jag äntligen jobba lite. Fick ta fram en massa möbler från lagret och piffa till deras hall-avdelning.  
 
Sedan fick jag ett litet möbel-flytt-projekt där jag mätte och skissade upp tre olika förslag på hur två möblemang kunde stå på ett annat trångt ställe i lokalen. Chefen gillade (den bästa och även min favorit) idé superbra medan en annan medarbetare tyckte på slutet att det blev väldigt konstigt. Huhm!  
Men både jag och chefen blev nöjda och det var jättekul att få exprementera, flytta möbler och se sin idé bli till verklighet.
 
Trött som en gnu kommer jag snart decka på soffan framför tv:n. Imorgon tar vi nya tag.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0