Helgen går för fort förbi

Jag har vart så trött den här helgen att jag inte har orkat att blogga något. Jag har knappt suttit still och vilat någonting. Helgen har även gått alldeles för fort också.
 
I lördags shoppade jag med Kicki i Skärholmen. Blev två par byxor och två tröjor som uppfriskande nytt till min garderob. Sedan gick vi ut och åt, jag, Kicki och Nalle.
 
Idag har jag och Nalle desperat bytt däck på bilen. Det är ju sista dagen imorgon för vinterdäck så vi passade på idag innan det är kört. Vi tvättade och städade bilen också. En gång om året kan man offra sig för sånt också.
 
Efteråt åkte vi på kalas till Nalles lillasyster som fyllde år. Fikade och åt god tårta.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0