Hem ljuva hem

Jag och mamma tog bilen hem till Stockholm igår.
 
Men först packade vi, städade hela Ettan och åkte fel. Jag har tappat min kart-läs-kunnighet. Damn.
Vi rastde lite vid Vättern och fortsatte sedan mot Katrineholm där min mormor och morfar bor. Så hälsade vi på de och fikade sent på kvällen. Åkte sedan hem till Stockholm.  
Resan gick bra, vädret var fint och humöret var på topp. Skönt att vara hemma igen.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Varför åker ni fel? Det är ju bara raka vägen fram juhe ;)

2013-04-01 @ 18:25:15
Postat av: Louise

Nja. Ibland är det svårare än vad man tror..
Och du vet väl hur mitt lokalsinne är..

2013-04-04 @ 00:04:08
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0