Jag vill bli rik!

Nu!
 
Det finns jättemycket saker jag vill ha från Stalands. En massa coola designade möbler och prylar som kostar skjortan. Kan jag inte bara få några hundra tusen så kan jag köpa de fräckaste möblerna och inredningen som jag vill ha bara. Tack.  
Idag på praktiken fick jag mest prissätta och packa upp varor från lagret. Inte världens roligaste syssla kanske, men någon ska göra det också.
Fick styla lite på eftermiddagen med att hänga upp några klockor och tavlor på väggarna. Fick helt fria händer för det. Skoj skoj, så jag tänkte igenom uppgiften noga och utförde senare ett bra jobb.
På eftermiddagen senare fick jag möblera om bland mattorna och packetera upp ännu mer mattor.
 
Imorgon är det fredag och då kör vi hårt igen.
 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0