Måndag vecka tre

Jag kommer skriva vad jag gör på min praktik här, varje dag, så det kanske inte är så roligt för er att läsa. Men det är till en skoluppgift där jag ska dokumentera vad jag gör på dagarna och sedan skicka in till skolan.
So here we go.
 
Idag på praktiken fortsatte jag att gå igenom hela sortimentet på övervåningen på prislappar och streckkoder. Jag höll ju på med det förra veckan och fortsatte nu, helt enkelt.
På eftermiddagen sen skrev vi ut alla lappar och jag placera ut de i butik. Vi hann inte klart så jag ska fortsätt imorgon. Då ska även alla andra kollegor börja tidigare (inklusiv jag själv) och inventera. Skoj skoj....  
Men annars går det väl bra på praktiken. Om några veckor ska jag få följa med en inredare på uppdrag!

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0