Små steg frammåt

Det känns bättre idag. Vi var på sjukhuset idag igen och han verkade må bättre. Absolut inte helt hundra, men han rörde sig mer idag än förut. Tidigare har han legat helt stilla tre dagar i rad med slangar och sladdar överallt. Idag rörde han sig, andades bättre och fick till och med en hostattack, mitt i allt, fast han var nersövd. Nu har han mindre dosering av läkemedel också.  
Jag förstår att ni inte fattar så mycket av det jag säger. Men jag vill inte säga så mycket här på bloggen, i cyberspace. Jag skriver mest för min egen del och behöver skriva av mig av några tankar i alla fall.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Älskar dig!!! Kram!

2013-04-27 @ 11:52:03
Postat av: Jenny

Vi håller tummarna

2013-04-29 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0