Party all night long

Jag och tjejerna möttes upp vid SLussen så gick vi sedan till Patricks Bar för lite mat och vin. Och lite cider efter maten. Där satt vi i flera timmar och bara umgicks och snackade skit och drack vin. Sedan drog Milla hem och jag och Kicki drog vidare. Först en tur till Dovas vid Fridhemsplan för ett glas, fast vi egentligen skulle till Biljardpalatset och lira.
Efter drinken på Dovas drog vi oss tillbaka till Söder för att spendera timmar och pengar på kända Patricias nattklubb. Där mötte vi tre andra kompisar som vi klubbade med. Jag var självklart kvar där tills de stängde och vakterna slängde ut alla. Men skoj hade jag.
 
Jag kom hem runt sex på morgonen och mådde förvånansvärt bra. Somnade snabbt och vaknade två timmar senare, klarvaken och jättebakis. Kul...
 
Nu, några timmar senare, mår jag som jag förtjänar. Men värre har jag mått. 
 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0