Julaftons tankar

Alla julklappar är inhandlade och inslagna. Lussebullarna och glöggtryffeln är bakad. Granen är inne och klädd i vitt och lila i år (Nalles förslag med modernt tema). Julbocken står vid granen och tomtarna har spridit sig i hela lägenheten. Julmusik spelas non-stop.
 
Nu är jag redo för julen.
Men jag har inte någon julkänsla än. I år är allt så annorlunda. Det finns ingen snö ute, inga minusgrader och för första gången ska jag fira jul med Nalles familj. Det känns annorlunda, men bra. Kommer kännas konstigt att inte fira med min familj och släkt, som jag alltid har gjort i 25 års tid. Men man måste väl ändra på sina vanor ibland. Utvecklas och gå vidare i livet.
 
GOD JUL mina vänner.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0