Juligen

Nu har det gått några dagar sedan julafton och jag har väl inte gjort något vettigt sedan dess. Bara ätit så jag klarar kylan, kollat på en ny mobil som jag ska förmodligen köpa och tittat på hemtentan som jag skjuter närmare och närmare deadline.
Och idag ska jag hem till mamma och bror och fira jul en gång till. Min mormor och morfar med hund kommer vara där som vanligt men också min morbror med sambo/tjej/respektive. Honom har jag inte träffat på över 5 år så det ska bli jätteroligt att få träffa morbror igen. Norrlänningen.
 
Igår slog jag in alla paket, tog ett par timmar bara och maten och drickan är redan förberedd.
 
Så jaa, en till jul ska jag fira!

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Snyggis

2014-01-14 @ 18:14:02
Postat av: Louise

Tack sötis

2014-06-04 @ 13:05:55
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0