Jaha...

Jahapp. Då var det tydligen dags för mig att bli sjuk då. *Host* Suck..
 
I måndags under natten vaknade jag flera gånger av att jag hade ont i ryggen och hade svårt att somna. Jag låg och svettades som en gnu och när jag tog av mig täcket låg jag och frös istället. Sedan när det var dags att stiga upp till skolan hade jag ont i halsen och kunde inte svälja ordentligt. Plus att jag kände mig allmänt trött och seg under skoldagen.  
Inatt var det ännu värre. Jag vaknade flera gången under natten, svettig och ibland helt klarvaken. Jag kunde inte somna om så enkelt och låg och vände och vred på mig utan något bättre resultat. *Host*
Fast jag hade sovmorgon en timme vaknade jag en timme innan väckarklockan skulle ringa och lyckades inte somna om. Slutade med att jag gick upp 20 minuter före väckarklockan ringde, tog två alvedoner och segade mig igenom hela morgonen.
 
Dagen bestod av två studiebesök i ett lugnt tempo, så jag överlevde dagen i alla fall med halsont.

Skriv tillbaka
Postat av: Anonym

Krya på dig ÄLSKLING!!!

2013-02-19 @ 23:13:12
Postat av: Emelie

Usch då. Då får du väl krya på dig

2013-02-19 @ 23:56:19
URL: http://emsi.se
Postat av: Sofie

Va tråkigt. Vila nu o bli frisk.

2013-02-20 @ 19:59:52
Postat av: Louise

Jo, jag jobbar på det.

2013-02-23 @ 19:05:06
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0