Finslip

Jag har vart ledig idag och finslipat lite på hemtentan. Tror att jag är klar med den nu. Eller jag kommer inte på något bättre att svara på frågorna i alla fall. Den ska in i morgon. Så det är chill.
Annars så har jag städat lite idag och tagit en kort promenad. Diskat, packat och plockat lite här i Ettan i Alvesta. Snart är det dags att sätta sig på tåget upp till Stockholm. Woop woop.
 
Imorgon blir det Formex-mässan med Kicki. Äntligen ska jag få gå på min första inredningsmässa. Dessutom är den en branschmässa, så jag kanske inte kommer gå på fler Formex-mässor, någonsin, om jag inte jobbar med det i framtiden. Så jag får verkligen ta tillfälle i akt nu och uppskatta denna inredningsmässa till fullo. Vilket jag nog kommer göra ändå, för det är ju så kul med inredning.  

Skriv tillbaka
Postat av: Anonym

Du kommer ju bli stammas på den mässan!!! / Nalle

2013-01-17 @ 00:08:26
Postat av: Anonym

Du kommer ju bli stammas på den mässan!!! / Nalle

2013-01-17 @ 00:08:27
Postat av: Louise

Stammas? Har jag tur kanske jag kommer gå på fler, men man vet aldrig.

2013-01-20 @ 12:56:47
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0