Trött i kroppen

Oj oj oj. Nu är jag helt slut i kroppen. Jag har jobbat på Nalles jobb två dagar i rad och lyft en massa tunga saker, städat och flyttat runt på diverse grejer. Nu säger min rygg och mina ben ifrån.
Hur som haver, barnen kär.
 
Imorgon åker jag och Nalle och campar vid Nynäsgårds camping Nickstabadet. Hugo, Lina, Micke, Hensch, Johan och några till ska vara med så ska vi fira midsommar och fem dagars semester där.
Ska bli jätteroligt och jag är superladdad. Förutom att jag inte har packat än, inte duschat, städat, gjort sill eller pluggat än.
 
Men sillen ska jag göra ikväll (i natt) och resten får lösa sig imorgon förmiddag helt enkelt.
 
Som sagt, nu sill och imorgon bär det av mot camping i Nynäs i fem dagar. Nice nice. Hare och hälsa.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0