Godis är gott

Vi har ätit så mycket godis de senaste dagarna att riktigt mat inte får någon plats i magen längre. Trots allt godis ska vi ändå laga (mycket) mat och äta gott det sista dygnet innan vi åker hem imorgon.
Jag hade bokat ett tåg innan som skulle ta mig hem mot Stockholm på onsdag, men nu behöver jag inte använda den biljetten för jag kan ju åka hem med mamma istället. Hon tog bilen hit och det är mycket roligare att åka bil tillsammans, fast bilresan tar en timme längre än tåg.
 
Så jag avbokade min tågbiljett. Punkt.
 

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Kunde du avkoka den? Glöm inte att ta med allt bra nu... Vi vill ju inte åka och hämta det lixm... ;)

2013-03-31 @ 03:09:11
Postat av: Louise

Det gick att avboka men jag får nog inte tillbaka några pengar.
Det mesta kom med till Stockholm. Allt det viktiga iaf. Resten får bli en annan gång. ;P

2013-04-03 @ 23:57:33
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0