Tydligen 2 veckors påsklov nu

Ny vecka, ny dag och jag är tillbaka i Alvesta för en onödig skoldag. Det har vart kaos och krångel med skolan och den senaste kursen, hela tiden.
Jag skulle ha haft skola idag, tisdag och onsdag den här veckan och tisdag och tenta-onsdag nästa vecka. Men 4 skoldagar och tentan blev inställd på grund av en lärare som inte kunde sköta sitt jobb.
 
Så nu ligger det till såhär, jag har 2 veckor påsklov (med plugg), därefter praktik i 9 veckor, 2 skoldagar och sedan 2 månader sommarlov. Och som läget är nu är jag tveksam på att komma tillbaka efter sommarn.
 
Men det är skönt att bara ha en skoldag den här veckan och skippa tentan nästa vecka. (Den tentan är ett kapitel för sig själv som jag kan ta en annan gång. Men som sagt, det är kaos och krångel i skolan just nu).

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0