Är kvar i Alvesta under helgen

Det känns som att det är torsdag idag, fast det bara är onsdag.
 
Jag är kvar i Alvesta i helgen för idag kommer Nalle hit och hälsar på. Jag väntar ivrigt. Det ska bli så skoj att han kommer hit. Han tar bilen den här gången och borde vara här om en timme.
Så ska vi till Ullared i helgen. För allra första gången så ska vi till Gekås och shoppa loss. Eller kolla läget i alla fall. Det blir väl som man har sett på tv, att köa i 3 timmar först innan man kommer in innanför dörrarna. Men det blir nog bra tillslut. Ska bli jätteroligt i alla fall att äntligen få besöka Gekås.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Fast så roligt är det inte där. Det är alltid mycket folk där och man kastar iväg pengar på skitsaker. Man köar för att komma in, man köar för att shoppa och man köar för att komma ut. Fast det är bara min mening det.

2013-12-11 @ 22:20:37
Postat av: Louise

Ibland kan det säkert vara som du säger. Men inte den gången jag var där iaf.

2014-01-14 @ 18:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0