Fullspäckat schema i helgen

Den här helgen är väldigt dubbel-trippelbokad. Tänkte dra det kortfattat om du vill läsa och annars så hörs vi i nästa inlägg.
 
Igår jobbade jag och Nalle i Hugos och Linas renoverade badrum. Jag borrade i kakel och Nalle monterade dusch och wc. Sedan fick vi lite mat där också. Och efter-maten-fika.
 
Idag ska vi byta däcka på fyra bilar, vara hundvakt för (min) allra första gången och äta middag hos svärmor.
Imorgon ska jag hinna med att gå på studentfika till Danne som har tagit studenten från högskolan, vi är fortfarande hundvakt och på kvällen ska vi gå på teater med Hugo, Lina och Micke och se på "De 39 stegen". Teatern är en gammal present till Hugo och Lina från oss och innan ska vi äta på restaurang och ta några fördrinkar inne i stan.
På söndag är vi fortfarande hundvakter men för sista dagen. Sedan på måndag ska jag på praktikintervju till IKEA, så då får du hålla tummarna på att jag blir intagen. Det skulle betyda jättemycket om jag fick komma och praktisera hos de. Är självklart väldigt nervös över detta.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0