Kort studiebesök på IKEA

Dagens studiebesök på IKEA där uppgifter var att bara ta 2 foton, slutade med en full mobilkamera med bilder, pärondryck, den najsig skoförvaringen "Prassel" att hänga på väggen och pepparkakor i en snyggt designad burk. Så fin burk. Borde egentligen ha köpt hem lite matchande glögg också, men vet att jag har flera flaskor hemma i Stockholm som måste drickas upp först. Så avstod det frestande impulsen.
Och jag som inte skulle köpa någonting. Jag blev nästan besviken på mig själv att jag inte hittade någon jag kunde köpa, i hela varuhuset. Men efter att ha passerat kassorna såg jag den vackra kakburken och den saftiga pärondrycken att jag bara var tvungen. Och sedan tog jag mig en premiärtur till IKEA:s (nya) Fynd-avdelnings-hus och hittade den charmiga förvaringsmöjligheten att ta med mig hem.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0