60-årskalas

Jag och min sambo slog ihop våra födelsedagar och bjöd på kalas i lördags för våra vänner. Jag har som tidigare nämnt stått och bakat för ett helt kompani och Nalle lagade mat för ett helt kompani på lördag. Och vi blev "bara" runt 14 personer. Lite trångt i vår lilla tvåa men alla hade trevligt och jag var jättenöjd.
 
Vi fikade en massa med hemmagjorda bakverk och köpt tårta (eftersom jag hade bakat alldeles för mycket och under kvällen "tjatade" jag på alla att de skulle äta mer muffins), vi åt middag och efteråt en hemmagjord glasstårta och ännu mer fika. Ingen gick därifrån hungrig i alla fall. Den saken är säker.
 
Så det blev en himla lyckad fest. Tack alla som medverkade och kalasade med oss. Nu kan jag leva gott några veckor till. 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0