Har ingen motivation

Usch, jag har tenta på fredag och känner ingen motivation alls till att plugga. Jag hade sista lektionen idag och det är fortfarande jättemycket som jag inte kan. Kan väl egentligen inget utantill.... än.
 
Men ska tvinga mig själv att plugga både imorgon och på torsdag. Ett godkänt ska jag få på tentan i alla fall. Det ska jag kämpa för.
 
Men inte idag.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Du ska ju klara det så du kan hjälpa mig! Stor lycka till puss

2013-10-15 @ 23:51:57
Postat av: Louise

Jo jag försöker. Pluggar mer idag, istället. Men jag kommer inte bli så duktig att jag kan hjälpa dig med ditt företag sen. No way.

2013-10-16 @ 13:51:24
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0