Jag bangar på skolan idag

På grund av stormen Judas och inställda tåg var skolan inställd till klockan 13 idag. Men när jag ska ta det första tåget, runt kl.12.30, som skulle gå under förmiddagen var det försenat i drygt 1 timme.
 
. . . . . . . . . . . . . . . .
 
Det känns väldigt ovärt att sitta i skolan 3 timmar för att sedan vänta på ett försenat tåg i 2 timmar till för att komma hem igen. Nä, det bangar jag på.
Får prova igen imorgon istället. Undrar om jag ska försöka att ta tåget som ska gå 2 timmar innan det ordinarie tåget, så att jag hinner vänta på förseningen i 1-2 timmar, utan att komma försent till skolan, som börjar kl.9. Låter det rimligt? Suck....

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0