Tentamen

Det kändes bra att göra tentan och läraren sa med en gång att det såg bra ut, att det borde bli ett godkänt, när jag lämnade in tentan. Men han skulle rätta alla prov under veckan som kommer.
Som vanligt var jag sjukt nervös kvällen och morgonen innan tentan, men nu känns allt så himla bra. Det var en befrielse att lämna salen. Jag kände mig glad och 10kg lättare. Inget kunde få mig att må dåligt.
Jag vet att det är minst en fråga som jag har fel på. Men man kan ju inte ha alla rätt.

Skriv tillbaka
Postat av: Louise

Yes, jag blev godkänd. Trodde dock att jag var bättre än vad jag var, men ett godkänt får jag vara nöjd med. Det var en svår tenta faktiskt.

2013-11-06 @ 13:54:58
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0