Förkyld då

Har gått och blivit sjuk. Fan också. Och för första gången i mitt liv har ingen smittat mig utan jag har bara mig själv att skylla.. och kanske min sambo som ville ha fönstret öppet den kalla tisdagsnatten.
Så nu några dagar senare blir det mer och mer förkylningsmedicin och halsen känns tjockare och tjockare för varje dag som går. Fick ta nässpray mitt i natten igår också.
 
Jag har inte tid att bli sjuk nu. Jag har en kurs som är jättejobbig och kräver mycket närvaro. Snart är det tenta igen. Typ.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Stackare. Krya på dig

2013-10-02 @ 22:58:42
Postat av: Emelie

Ucsh då. Jag har redan haft min sjukperiod. Det var jättejobbig, men nu mår jag bättre.
Krya på dig. Det går över om några dagar/veckor.

2013-10-10 @ 14:20:33
URL: http://Emsi.se
Postat av: Louise

Tack. Ska försöka.

2013-10-11 @ 12:32:00
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0