Bygga kök

Sist jag skrev här på bloggen var jag på väg till Åland för att bygga kök på pappas landställe. Det var flera dagar sedan och jag har haft fullt upp sedan dess och knappt vart hemma någonting. Men nu är semestern slut.
 
Köket som vi byggde blev riktigt bra och vi slet som djur för att få det färdigt på två dagar. Nalle drog avlopp och vatten, pappa drog elen och jag monterade köksstommar. Det blev tidiga mornar och sena nätter. Men nu står det där, med lådor, diskbänk, väggskåp och vatten indraget och avlopp utdraget. Här är lite bilder.
Före: Soffhörnan.
 Under: Köksmontören!
 Efter: I made it!
Det blev riktigt bra, för att vara första gången jag byggde kök. Jag hade planerat allt innan med skåpsval, front- och lådval, placering, mått och allt möjligt. Stolt tjej!

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Ser jättefint ut

2014-08-22 @ 13:21:24
Postat av: Emelie

Å vad mysigt litet kök. Fint. Bra gjort!

2014-08-25 @ 11:53:57
URL: http://Emsi.se
Postat av: Louise

Ja det blev verkligen bra tillslut.

2014-08-27 @ 13:41:49
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0