Åh vad roligt

Jag har precis hämtat ut lite paket. Både julklappar till familjen och saker till mig själv. Jag hämtade ut två t-shirtar att ha när jag jobbar, ett nytt pärlhalsband och lite nya ansiktsprodukter till mig. Fick till och med hem en inredningstidning som bonus. Nice.
 
Det är fan farligt att börja nätshoppa. Det är så mycket enklare, smidigare och man kan jämföra vilka saker man vill ha, men man missar alla andra intryck, inspiration och motionen in och ut ur alla butiker. 
Först nu ska jag ut och springa i kylan och halkan sedan ska jag ha hemma-spa och prova min nya ansiktsmask, hårinpackning och krämer. Hoppas att de verkligen är bra. 
 
Imorgon ska jag på julbord och då vill jag känna mig snygg och fräsch. Jag har längtat så mycket efter morgondagen.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0