Har lekt av mig

Därefter åkte vi hem till båtkompisens familj på lek och middag. Vi åt en jättegod grillmiddag med kyckling, majs och haloumi och glass med hemmagjord fruktsås till efterrätt. Sen lekte vi med barnen och kastade boll hela kvällen, förutom då vi slog ihjäl (sprutade vatten på) ett fullsatt getingbo med larver och allt. Usch fy vad äckligt. Men boet försvann.
Jag hade en jättetrevlig kväll med vännerna från söderort. Både jag och barnen behövde leka av oss.
Och kvällen slutade med att vi alla satt och tittade på fotboll, VM matchen mellan Holland och Costa Rica. Barnen såg inte klart matchen för att det blev alldeles för sent för de, men det slutade med att Holland vann. (Jag hejjade på de, helt utan anledning).
 
Jag som inte följer, gillar eller bryr mig om fotboll. Jag tittade på en match. Helt sjukt. Men dagen innan det var superbra.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0