Snart ner till skolan i Älmhult

Den 9:e maj tar jag studenten, från yrkeshögskolan Säljare med inredningskompetens nere i Älmhult. Utbildningen har pågått i två år och det ska bli så skönt att lämna allt nu. Jag har tröttnat på att plugga och längtar bara till varma sommaren.
 
På torsdag ska jag redovisa min sista kurs, examensarbetet, för lärare och klass och redan imorgon åker jag ner till Älmhult. Jag börjar redan noja över det och är nervös och kan inte sova.
Men det ska bli skönt att slippa alla hemuppgiften, måsten och tidskrävande projekt. Snart ska jag bli som alla andra och jobba och slita och kanske gå in i väggen. Men än så länge är det packning, tågpendling och redovisning som gäller.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Okej. Lycka till. Ha det så bra.

2014-05-12 @ 14:49:38
URL: http://Emsi.se
Postat av: Louise

Okej. Tack så mycket

2014-05-22 @ 12:44:05
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0