Fjärde gången gillt

I torsdags var jag på en arbetsintervju för ett bemanningsföretag belägrat i Stockholm. Jag sökte jobbet i måndags och de ringde redan i onsdags och ville att jag skulle komma på intervju dagen efter. En sådan där läskig och obehaglig gruppintervju där de frågar en massa jobbiga frågor och där man ska bjuda på sig själv och sälja in sig.
 
Intervju kändes bra ändå, men det har även mina tre tidigare intervjuer gjort också, utan något bra resultat... så man kan ju inte hoppas för mycket. Men det bjöds på kaffe och vi alla satt runt ett runt bord och snackade, på  samma nivå liksom, kändes det som.
 
Så fick jag ett telefonsamtal i fredags mitt på dagen, av ett okänt nummer. Telefonförsäljare? Gammalt jobb?
 
- .... Om du fortfarande vill jobba hos oss så har du fått jobbet. Kan du komma på måndag och skriva kontrakt?
 
JA! Yes! Nailed it.
Jag har fått ett nytt jobb. Och inte vilket jobb som helst, utan på Åhléns. Jag ska jobba på Åhléns! När det behöver mig, vilket är typ alltid. För jag kommer vara så bra.
Men andra ord har jag fått ett nytt jobb inom det jag har utbildat mig i, i hela livet, försäljning och (eventuellt) inredning. Yeah.

Skriv tillbaka
Postat av: Mamma

Grattis till nya jobbet

2014-11-09 @ 13:04:32
Postat av: Emelie

Grattis!

2014-11-09 @ 19:57:35
URL: http://Emsi.se
Postat av: Hanna

Grattis till jobbet

2014-11-10 @ 22:23:42
URL: http://Hannis.blogg.se
Postat av: Sofie

Va roligt, grattis

2014-11-13 @ 00:13:28
Postat av: David

Grattis

2014-11-14 @ 14:02:29
Postat av: Louise

Tack så mycket

2014-11-25 @ 21:44:47
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Carro R

Va roligt. Grattis

2014-12-03 @ 13:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0