Mer jobb

Det blev mer jobb igår. Denna gång på Åhléns dam-mode-avdelning. Sjukt mycket kläder. Alla från olika märken och leverantörer som man ska hålla reda på. Och kassan har jag inte lärt mig helt heller utan har fortfarande svårt för vissa saker. Blir så irriterad på mig själv när jag inte kan allt. Jag vill kunna allt. Nu. Helst igår.  
Men jag har bara jobbat två dagar där, på två olika avdelningar... så det finns mycket till att lära sig. Och jag har väl inte rätt att gnälla än.
Men det är svårt att jobba som säljare på ett varuhus som är Nordens största detaljhandelskoncern med 13,5 miljoner besökare varje år och tusentals olika produkter på 6 olika våningsplan att hålla reda på.
 
Men jag lär mig något nytt varje dag så det är bara att kämpa vidare.
 
När jag kom hem från jobbet var jag helt slut, både fysiskt och psykiskt. Ont i huvudet efter allt tänkande hade jag också. Ville bara lägga mig under en filt, titta på film och äta popcorn. Men Nalle ville dra ut och käka, se på en serie och några popcorn blev det aldrig något av.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0