Så himla glad

Just idag mår jag bra, just idag är jag stark, just idag är jag glad.
 
Nytt kontrakt påskrivet idag och en utbildningsdag väntar på onsdag. Det här känns så himla bra. Jag har precis fått jobb på ett bemanningsföretag för Åhléns och kommer kunna jobba på alla Åhlénsvaruhus i Stockholm.
Och som en liten bonus hämtade jag ut ett kärleksfullt paket från Zalando, på vägen hem. Jag har storshoppat och handlat tre toppar, en kofta och en skitsnygg jacka. Blev så himla nöjd och allting passade perfekt.
Och med den nya förbättrade lönen har jag råd att betala fakturan också. Sweet.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Snygg blev du också! Nja jo det var du väl innan med...

2014-11-11 @ 12:24:59
Postat av: Louise

Tack sötis

2014-11-25 @ 21:43:48
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Emelie

Å va roligt. Grattis

2014-12-03 @ 13:19:41
URL: http://Emsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0