Sista dagen som hundvakt

Nu har vi vart hundvakt i drygt en vecka och jag är helt slut i huvudet. Och i kroppen för den delen. Dels med träningsvärk från gymmet i onsdags och dels för alla promenader jag går med hunden. Flera timmar om dagen. Men imorgon bitti ska han lämnas tillbaka till sina riktiga ägare.
Och imorgon ska jag och Nalle åka upp till Hälsingland och stänga av allt inför vintern och kolla på renoveringen som ska vara klar. Hoppas vi. Sovrumsgolvet har slitits upp och lags igen, köksgolvet har slitits upp, isolerats och fått en ny plastmatta och "badrummets" väggar och golv har bytts ut, isolerats och fått en helt ny plastmatta på golvet. Jäkla vattenskada och förstöra så mycket....
 
Packade resväskan på en kvart ungefär. Måste vara rekord för mig. Men är för trött för att bry mig. Det blir som det blir. Och nu tänkte jag gå och lägga mig för på morgonen får jag ju ändå inte sova.... Godnatt.
 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0