Regn och kyla

Hörde att snön har kommit på vissa ställen i Sverige. Känns inte okej. Det är ju "bara" september. Första snön kan komma i november, tycker jag.
I värsta fall slutet av oktober, men inte nu. Inte än.
 
Men här i Stockholm regnar det mest. Hösten kom som en stormvind i måndags, efter min och Nalles varma och soliga spa-weekend. Vi hade verkligen tur med vädret då.
Det är kallt ute nu. 8 grader står det på termometern. Man tappar lusten att bara gå utanför dörren nu. Men det gör inte så mycket för om jag hinner ska jag gå och hämta ut min nya väska, kolla på nya skor och ikväll ska jag på bio med några kompisar. En leverantör till jobbet bjuder sina kunder på bio och nåt ätbart ikväll och det tackar vi inte nej till.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0