Bio

I söndags kväll var jag och sambon på bio. Vi tittade på den nya dramafilmen "Fifty shades of Grey" av Sam Taylor-Johnson. Från den bästsäljande romantriologin från E.L. James.
Filmen handlar om 21-åriga Anastasia Steele som inleder ett komplicerat förhållande med den rike entreprenören Christian Grey på 27 år. Det var en massa sexscener, osäker drama och precis när filmen börjar hetta till och bli mer action, ja då slutar filmen tvärt.
 
Filmen var påkostad med snygga skådisar, speciellt han och snygg inredning, bilar och så. Men jag förväntade mig mer. Mer handling, mer story. Nu får jag liksom vänta ett år på nästa film.
Men annars så var den bra. Om man gillar erotik, drama, romantik, osäkerhet och psykologi.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0