Paket

Jag hämtade ut ett paket på posten idag. Ett paket som jag nät-köpte förra veckan och har gått och längtat efter sedan dess.
 
Äntligen fick jag hem det. Det kändes som julafton igen. Nalle hade också köpt några saker som låg i paketet så vi öppnade det tillsammans. Bokstavligt tillsammans.
Åh! Det var ett skal till min surfplatta. Ett lila(!) fint skal. Det var turqouisa(!) hörsnäckor, minneskort och tränings-armbands-mobil-förvaring så att jag kan känna mig proffsig när jag är ute och springer med mina nya proffsiga träningskläder jag köpte för ett par veckor sedan. Nalle hade också köpt skal och träningsarmband samt en adapter och surf-penna.
 
Hoppas kvalitén är bra nu, för det var inte gratis. Nu har årets fattigaste månad fått en ny innerbörd. Det är inte för att man har haft jul och nyår förra månaden. Det är för att man shoppar så mycket den här månaden. Det är därför januari kallas för årets fattigaste månad. Jag förstår....

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0