Semester i Hälsingland

Hej mina kära läsare. Det var länge sen. 
 
Jag har haft fullt upp med flytt, jobb och semester de senaste veckorna. Lite födelsedagsfirande har jag hunnit med också. Förra lördagen åkte jag till Gnesta med paket och resväska och firade min vän Micke med dunder och brak och sov även över där. Det var en jättebra fest. Lyckad, gott om plats och bra med god mat och dryck.  
Jag och fästmannen har precis kommit hem från sommarstugan i Hälsingland idag. Där har vi vart i fem dagar, i regnet och shoppat loss till nya villan, firat min namnsdag med grillmiddag utomhus, firat Nalles födelsedag i Skärså fiskehamn och guidats runt i hela Hälsingland. 
Min namnsdagslunch.
Skärså hamn.
Det har regnat varje dag men på Nalles födelsedag hade vi faktiskt sol på förmiddagen. Då satt vi ute på en fiskerastaurang i Söderhamns skärgård. Han fick presenter, skumpa och gräddbakelser med ljus på under dagen. Kändes som att han blev helnöjd med dagen. Grattis älskling. 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0