Jobbar utomhus idag

Jag är inte den som är den, men att inte få äta lunch på över 5 timmar tycker jag är ett ganska dåligt arbetssystem. Det lockar liksom inte fler till att vilja jobba där. Men jag jobbade så idag, ofrivilligt. 
 
Vilken tur att jag åt en dunderfrukost imorse då. Annars hade jag hungrat ihjäl mig idag. Vilken jag inte hann känna. Eller ens tänka på.
 
Så jag är trött idag och gnäller lite.
 
Men det finns lite hopp om en ljusare framtid att jobba på lager i alla fall. Idag träffade jag en tjej som även brukar jobba på Zara:s kläd-lager. Där jag ska börja jobba på måndag med fast schema och allt. Så det finns en kollega som man kan prata med och redan känner igen. Det känns lite bättre att börja jobba där då.
 
Annars en helt okej dag på lagret idag. Jag var på Zara Home:s lager och flyttade lådor från en lokal till en annan med tre lagerarbetare och två flyttkillar med bil. Det gick ganska smidigt och klart det roligaste "lagerarbetet" hittills.
 
Jag fick även förtroendet och ansvaret för nycklar och att jobbet blev gjort den första timmen. Utan att någon ordinarie anställd var där.
Thank you.  Det gillar jag.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0