Det gjorde min dag

Jag har börjat ett s.k. "jobbprojekt" på jobbet (enligt mig). Jag ska jobba på samma ställe, under samma tider, fyra dagar i veckan i fem veckor. Det är en ökning på ca. 90% för mig, för det har tyvärr blivit ganska lite jobb den senaste tiden. Men nu så har det börjat.
Jag började där i måndags och det ska bli skönt att tjäna ihop de pengarna, för man blir ju inte miljonär på mitt jobb, som försäljningskonsult i butik i alla fall. Listan är lång på vad jag ska göra för pengarna och allt jag ska köpa.
Och idag på jobbet kom det fram en kvinna till mig och berömde mitt hår. Hon tyckte att jag hade världens vackraste hårfärg och det fanns inget att klaga över. Det syntes verkligen hur avundsjuk hon var. Hon tyckte nästan synd om mig för att det var så snyggt.
 
Tack så mycket snälla dam. Det gjorde min dag mycket bättre.

Skriv tillbaka
Postat av: Anonym

Jag säger ju det!!! Lyssna på mig bästis! Puss!

2016-04-28 @ 00:54:17
Postat av: Louise

Hårfärgen blir bara finare å finare med åren. ;P
Typ.

2016-05-02 @ 22:19:02
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du har jättefint hår. Lyssna på damen. ;P

2016-06-14 @ 12:06:37
URL: http://Emsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0