1 år

Idag är det ett år sedan jag och Nalle förlovade oss. Vi har vart tillsammans i över sju år nu men bara ett år som förlovade. Det känns jättebra. Nalle är bäst. Jag älskar Nalle.
Idag jobbar Nalle och jag är hemma och fixar och donar. Ikväll efter hans jobb ska vi gå ut och äta på Vapiano i stan. Det var länge sedan vi var där, men det brukar alltid vara bra där. God mat, trevligt folk och intressant miljö. Så där ska vi fira vår kärlek, tillsammans med våra nya förlovningsringar.
 
Så det ska vi göra idag.

Skriv tillbaka
Postat av: Anonym

Älskar dig jag med!!!

2016-03-16 @ 23:53:50
Postat av: Louise

💕

2016-03-18 @ 13:05:14
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0