Gravid i vecka 40

Idag går jag in i vecka 40. Bebisen är beräknad att komma på måndag. Jag mår oförskämt bra och bara går och längtar efter min lilla plutt. Snart är du här.
 
Vi har även hunnit med att hämta ut alla delar till barnvagnen (liggdelen t.ex.) och babyskyddet som det har vart sen leverans på i några veckor (månader enligt mig) och köpt ett skötbord. Så nu har vi allt nödvändigt och onödigt till bebisen. Jag ska bara hämta ut min beställda skötväska i dagarna som kommer. Så är allt perfekt.
Jag vet att jag kommer sakna bulan på magen men jag längtar så efter att få träffa dig. Få se vem du är. Få lära känna din personlighet.

Skriv tillbaka
Postat av: Anonym

Din plutt? Det är ju min 😍

2016-10-20 @ 23:13:42
Postat av: Louise

Min blogg - min bebis ;P

Du får skaffa en egen blogg så kan du få skriva "din plutt".

2016-10-23 @ 18:28:16
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0