Imorgon är det Operation Stockholm som gäller

Imorgon är det dags för det omtalade Operation Stockholm. Fy fan vad jag har ångest över det. Ska tillbaka till Livgardet redan ikväll, för att packa och förbereda mig. Brukar ju annars åka på måndag morgon, men inte denna gång.

För er som inte vet det så handlar hela min tid och utbildning i lumpen om Operation Sthlm. Vi har blivit tränade att klara av operationen. Vi har gjort tester och stridit i bebyggelse och övat allt möjligt.

Så nu väntas bara svält, smärta i hela kroppen, få timmars sömn och en jävla massa fysiskt arbete med tidspress och stress. I tre dagar. Vi ska börja med att gå från Livgardet till Stockholm (tror jag). Wish me luck och att jag klarar av operationen.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Klart min militär gör det! Saknar dig och lyckönskar dig! Hejahejahejahejahejaheja!!! Klart det kommer att gå bra!!! Puss & Kyss!

2010-08-23 @ 01:20:01
URL: http://www.facebook.com/TokOve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0