Har mellanlandat hemma

Har mellanlandat från högvakten hemma nu. Har stått ett dygn (två dagar) och har fått permis i två dagar nu. Skönt att få komma hem efter ett dygns slit i vakenhet och kyla. Jag frös varje postpass jag stod. Det blev uppåt 4 pass, dag som natt som jag frös på och inte hann man vila imellanåt. Det är faktiskt jobbigt att stå upp så mycket och så länge och speciellt i blåst, skugga och kyla.

Men med 4 timmars sömn sitter jag nu här hemma efter att ha vart på middag hemma hos Rolles familj. På lördag är det dags igen för högvakt.
(P.S. Det var en snubbe som fotade mina skor. Jag blev väldigt nervös då. Varför gjorde han det för? Det kan ju liksom inte ha blivit någon bra bild. Förstår mig inte på vissa människor. D.S.)

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Det kan väl inte vara så jobbigt att bara stå upp stilla heller? Hehe ;P Men det är bara att kämpa vidare. Pöss

2010-06-04 @ 13:44:17
URL: http://Sofie
Postat av: Louise

Jo men det är jobbigare än vad man tror. Jag får ju så himla ont i kroppen av att stå stilla hela tiden. Ryggen och benen blir som förlamade. Kram

2010-06-04 @ 14:26:44
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0