Sitter på slottet

Sitter på slottet nu. Är kalfaktor! (Med andra ord är jag befälens bitch). Men jag sitter inomhus i värmen och dricker kaffe och har ätit kladdkaka så jag är supernöjd. Kokar kaffe, dukar fram mat, bakar m.m.

Sen är det ju så att jag inte alltid har en sån tur med mig jämt. Kan du gissa vad jag precis har gjort igen? Ja, jag har gjort illa mig igen. Den här gången har jag nockat sönder mitt ena ögonlock så det for blod och allt. Slog sönder det i mörkret på en sängkant.... Mmh!

Så nu sitter jag här med en stukad fot och sprucket ögonlock klockan 5 på morgonen med en dator framför mig och en kaffekopp i handen. Men det är lugnt, jag har aldrig haft det så här bra, under högvakten, ändå.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Klantfia!

2010-10-06 @ 14:29:13
URL: http://Ems

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0