Plutonsfest

Hade plutonsfest igår kväll. Var skitkul. Äntligen någon "riktig" plutonsfest då de allra flesta var med samt två av mina befäl.

Vi började festen med att käka på Hard Rock Café. Fet burgare såklart. Drack glas efter glas och snackade civilt med alla om allt och alla. Det var härligt.

Drog vidare sen till ett ställe vid centralen. Vet inte vad det hette, typ Laughing Duck eller nåt, men musik och cider hade det. Var där tills det stängde vid 3. Då drog jag, min stridsparskamrat och ena befälet vidare till Lobbyn nere vid Stureplan och fortsatte festen. Där fick jag även dansa av mig lite. (Senaste gången jag dansade på en krog var väl kanske för 2 år sen). Så det var skönt och skitskoj. En bra plutonsfest. Varför har vi inte det oftare för?

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0