Snart fältvecka igen

Jag vill inte åka tillbaka till helvetet. Jag vill inte åka tillbaka till ännu en fältvecka i skogen och kylan. Jag vill inte..

Men jag ska. I morgonbitti bär det av till Gardet. Och sen är det som sagt fältvecka som gäller. Fan vad jag har tröttnat på skogen. Men jag ska dit. Jag ska överleva. Klarade jag av Operation Stockholm klarar jag av en vecka i skogen. Så vi hörs väl nästa vecka efter att jag har gjort allt för att överleva. Ja just det, nästa fredag tror jag att jag ska ha plutonsfest också. Det måste jag ju också klara av.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Inte nog med att du lämnar mig en vecka utan en fredag med :P pusspuss

2010-09-05 @ 22:58:45
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Jo men jag kommer ju hem fredag natt eller lördag morgon ju. Det är ju snart det.

2010-09-05 @ 23:21:49
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0